Rondreis-VS.reismee.nl

Back Home

Tja en dan zit je weer in het vliegtuig voor een reis van 9 uur terug naar Nederland. Ons laatste hotel was volledig ingesteld op reizigers die weer teruggaan van San Fransisco Airport naar hun vaderland. Busje stond op tijd voor onze hotelkamers en voor we het wisten stonden we op het vliegveld. Inchecken hadden we al een dag eerder gedaan, alleen de paspoortcontrole en de douane nog. Schoenen uitrekken, tassen controleren enz. In het vliegtuig werden we door de KLM rijkelijk voorzien van een hapje en een drankje. Op Schiphol stond ons eigen vervoer al 21 dagen te wachten. Omstreeks 12:00 waren we thuis even een dutje en dan is daar weer het normale leven. Forget it, jetlag van jewelste. Om 3 uur in de nacht zaten we aan de thee omdat we niet konden slapen. Inmiddels wennen we weer aan het normale leven, maandag moeten we weer aan het werk. Nog 2500 foto's verwerken en een paar uur film. Het nagenieten kan beginnen. We danken de volgers van onze blog voor de reacties. Met de nodige donaties willen we best volgend jaar nog zo'n reis maken.

Groeten Christ, Marjo, Hans en Elly.

Marian R.E.

Over jetlag kan Ger meepraten !! (Om de 2 maanden)

In ieder geval "welkom terug"; bedankt voor jullie reisverslag en de foto's.

piet

jetlag en niet kunnen slapen? Sleepy thee! het werkt voortreffelijk!

Joke

Ik begon het al te missen, jullie mailtjes elje dag! Dus ook wij moeten weer in de gewone modes van elke dag! Welkom terug en ik heb genoten van jullie verhalen en foto,s! Er zijn er verschillende gedownload om te bewaren voor ons nageslacht. Veel sukses met het gewone leven en we zien elkaar snel weer! Liefs joke en bert

Stefan

Welkom thuis. We hebben genoten van jullie verhalen en foto's.

annelie

Fijn dat jullie weer veilig thuis zijn. Heb genoten van jullie verhalen en foto's. Nu weer hop naar het normale leven.