Rondreis-VS.reismee.nl

The Final Countdown

Vandaag een ultieme poging ondernomen om alsnog de Sequoia bomen in het Yosimity National Park te bekijken. Hiervoor zouden we 4 uur terug moeten rijden het National Park in. Hierbij opgeteld dat onze reistijd naar San Fransisco ook 4 uur bedraagt heeft ons doen besluiten om de bomen te laten voor wat ze zijn. Onderweg zijn we gestopt bij het plaatsje Modesto. Hier woonde George Lucas, bekend van Star Wars. Koffie gedronken en een ijsje gegeten in een zelfbedieningszaak voor ijsjes. Christ zag meteen een businesscase voor na zijn pensioenering. Inmiddels hebben we de Vanny, onze huurauto, teruggebracht naar de verhuurmaatschappij. We stonden zowaar in een file voor het terugbrengen van de huurauto's. Wat een bedrijvigheid. Op het vliegveld alvast ingecheckt voor de vlucht van morgen en met de shuttle terug naar het hotel. zodadelijk gaan we lekker dineren.

Wat is de reis ontzettend snel gegaan. San Fransisco, Montere, Pismo Beach, Palm Springs, Los Angeles, Scotsdale, de Canyons, Lake Powel, Bryce Canyon, Zion, Las Vegas, Mammoth Lake, Yosimite, de Tijogapas en uiteindelijk weer terug in San Fransico.

Morgen vliegen we om 13:50 naar Amsterdam terug en komen dinsdagochtend om 09:15 aan. It was GREAT te be in America.

Joke

Nogmaals geweldig! We wensen julie een veilige terugreis en horen graag jullie verhalen live! Knuffel van ons!

Hans en Elly

Goh Joke je blijft toch niet wakker voor onze blog?
We hebben ontzettend genoten en hebben gemerkt dat we trouwe volgers hadden. Super leuk. Tot gauw dikke kus van ons xx.

Antonie Deelen

Time flies when you're having fun...
Goede vlucht terug en kom veilig thuis.

Janet

Hè vakantiegangers wat is het snel gegaan zeg
En wat een mooie dingen hebben jullie gezien
We zullen nog veel meer verhalen van jullie horen en foto's en filmpjes zien
Wens jullie een goede vlucht tot gauw
Liefs van mij

Gerda

Wat zijn die weken inderdaad vlug gegaan. Geniet nog van gezellige avond en van jullie dinertje. Morgen een hele goede vlucht terug naar Amsterdam! Tot gauw XXX

piet

goede terugreis, een korte jetlag en alvast prettige voorbereiding bij het verzorgen van het dia-avondje!

Maria

Fijn dat wij hebben mee kunnen kijken en volgen .
Ben zeer benieuwd naar nog meer verhalen.
Een goede en fijne terug vlucht

Marian E.R.

Thanks for the Amerika storie those weeks.

Have a save flight.

Astrid

Super leuk dat wij jullie op deze manier konden volgen. Goede reis terug!

Kim

Bij de strarbucs op utrecht centraal jullie lastste blogg aan het lezen!!! Jeetje wat heb ik jullie gemist! Ik heb nu al zin om samen met jullie foto's te kijken met een lekker wijntje!!! Jullie zijn kanjers!! Rustige vlucht terug! Tot snel liefs Kim

Joke

Nee hans en elly, ik zat te kijken hoe jullie zon onze maan verduisterde! Prachtig hoor, bedankt dat je ons dat nog meegaf!!

annelie

Heb genoten van jullie geweldige reisavonturen. Wat gaat de tijd toch snel en wat hebben jullie veel gezien en vooral genoten. Wens jullie een goede vlucht naar huis. En we zien elkaar snel.

Mama van Liempt

Wordt een keertje tijd dat jullie terugkomen. Ben blij als jullie veilig geland zijn. tot gauw...xxx mama van Liempt.

Ben

Snap nu waarom die amerikanen Nederland in 1 dag doen als ze 3 weken Europa hebben geboekt.
Fijne vlucht terug.