Rondreis-VS.reismee.nl

Apres ski

Hoe divers kan West Amerika zijn! Zitten we gisterenavond nog in Las Vegas met een temperatuur van 42 graden en veel bezoekers op Fremontstreet ivm een festival dat in het weekend plaats vindt. Onder andere treden er Stevie Wonder, Hozier en Image Dragon op. Vandaag zijn we vertrokken via Death Valey naar Mammoth Lake. Een rit van 7,5 uur. In het plaatsje Bishop hebben we bij de bakker van Nederlandse afkomst, Erik Schat's bakery, Nederlandse appeltaart gegeten. Nu zitten we aan de bar met apres ski van de Mountain Inn, een skigebied met een temperatuur van 19 graden. Het lijkt alsof we in Oostenrijk zitten. Hoe bizar kun je het hebben!

Joke

Wat een fantastische verhalen! Geniet nog met volle teugen want je weet....lekker heeft niet zoveels vingers, of zoiets! Liefs ook van mama

Antonie Deelen

Inderdaad, aan variatie geen gebrek in Amerika.
Op weg naar Yosemite kom je langs Mono Lake. Dat is zeker een bezoekje waard. Iets hoger ligt het spookstadje Bodie, ook erg mooi. Keuzes maken is vaak het grootste probleem. Stop ook even bij Olmstead Point als je de Tioga Pass neemt, zo mooi...

annelie

Heb weer genoten van de laatste verhalen. de foto's spreken boekdelen. Volgens mij voelde de heren zich wel thuis achter de gokautomaten. Helaas niks buit gemaakt. Accepteren en doorgaan. Wens jullie een fijn weekend. Groetjes Jan en Annelie.

Gerda

Fijn om weer wat van jullie te horen. Ik miste jullie leuke stukjes al!! Geniet er nog van groetjes Gerda en Lubèr