Rondreis-VS.reismee.nl

Las Vegas dag 2

Vanmorgen ontbeten in het hotel en direct door met de bus naar het laatste gedeelte van de Strip. Wederom was het overweldigend. In het hotel "The Venetian" varen de gondels daadwerkelijk langs het San Marcoplein. Terug in Fremontstreet een borreltje gedronken bij een bar met een mega aquarium. Opeens zwemt er een duiker in het aquarium om de vissen te voeren. Je kunt zelfs je huwelijkaanzoek door de duiker laten uitvoeren terwijl je zelf met je aanstaande aan de bar zit. De fotograaf legt op de achtergrond het aanzoek vast. Kosten onbekend. Overigens in de winkels (Louis Vuitton, Prada om er maar eens een paar te noemen) worden er nooit geen prijzen vermeld. Ook komt er altijd nog tax bij. De middag verder doorgebracht op Fremontstreet en gekeken naar de straatartiesten. Vanavond gaan we luisteren naar een liveband. Later op de avond is er een show op het mega videoscherm boven Fremontstreet. Kosten voor de aanleg van het videoscherm zijn 70 miljoen dollar! morgen staat ons een lange rit te wachten van 7 uur. We rijden dan via Death Valley naar mammoth Lake.