Rondreis-VS.reismee.nl

Het uitzoeken van de reis!!

Vanaf december 2014 zijn we onze geplande reis naar Amerika al aan het uitzoeken.
We, dat zijn Hans en Elly en Christ en Marjo
We zijn, met een gezellig etentje en een drankje geheel in de stijl van de Verenigde Staten, aan het bespreken waar we naar toe willen, hoe lang we weg willen en wat we willen zien.
Na een aantal van deze etentjes :-) hebben we al een aardige lijst gemaakt en zoeken we het reisbureau uit.
Gelukt: vakantiereis geboekt en datum vastgesteld.
Nu begint het gezellige uitzoeken van de bezienswaardigheden en dagindelingen.
Snel hebben we een hele excel lijst en lijkt het of we aan 3 weken niet genoeg hebben.

Elly

Het grote aftellen is begonnen.
De voorpret is al top en wij kijken uit naar de grote reis America watch out here we come

Stefan

En wij maar werken! Veel plezier en houd ons maar op de hoogte

Kim Strijbos

Zo gaaf dat ik met jullie een stukje mee kan reizen terwijl ik hier in Playa del Brunswijck zit!!!!!! lekker genieten met z'n 4e maar dat gaat zeker lukken

Krissy

Ik vind het geweldig dat jullie deze reis SAMEN gaan maken. Hoezo vrienden voor het leven!!! Wij gaan jullie op de voet volgen xxxxx

marianreuvers47@gmail.com

Je zult zeker niet genoeg hebben aan 3 weken, weet ik uit ervaring samen met Ger.
Maar jullie zullen heel erg GENIETEN.