Rondreis-VS.reismee.nl

Alcatraz

Voordat we naar Alcatraz afreisde hebben we heerlijk bij Pier 39 een wijntje genomen.

Toen op de boot naar Alcatraz. De zwaarste gevangenis van Amerika.

Al Capone heeft hier een tijdje doorgebracht. Het was heel erg indrukwekkend. We hebben via de audiotour een rondleiding door het hele gebouw gehad. Het was zeker de moeite waard.

Gelukkig mochten wij het eiland wel verlaten.

We hadden prachtig weer maar op het hele eiland waaide een erg koude wind.

Gelukkig hebben we het vandaag iets rustiger aan gedaan en de tram genomen (en Ger: We hebben het warenhuis met de roltrappen gevonden! Mooi )

Na deze prachtige dagen gaan we morgen de auto ophalen en dan door naar Monterey!!!

Antonie Deelen

Vanuit Monterey kun je de fraaie 17 Mile drive nemen. Is niet gratis, maar wel mooi. De weg slingert zich langs de kust en weelderige landhuizen. Je komt uit in het plaatsje Carmel, waar Clint Eastwood ooit burgemeester was. Je vindt er veel kunstwinkeltjes en waant je een beetje in de Efteling. Have fun!

Gerda

Hoi allemaal, leuk om jullie zo te volgen. Ook omdat Frank en Marjolein pas terug zijn uit Amerika en ook deze plaatsen bezocht hebben. Geniet ervan!!

Joke

Niet de man die daar gezeten heeft en een boek geschreven heeft en daar verkoopt gezien? Goede reis en veilige kilometers gewenst!

piet

als jullie in dit tempo doorgaan, wordt amerika te klein....

Ben

En hoe zwaar was die gevangenis dan?

Solange

Was best wel indrukwekkend, denk ik!