Rondreis-VS.reismee.nl

Het negende wereldwonder: water in wijn

Vertrokken vanuit Monterey naar de haven. Hier vertrekken de boten om walvissen te spotten. Daarna via de 17 Miles drive vertrokken naar Pismo Beach. Na een lange rit over de Highway 1 met veel bochten kwamen we dan aan bij een restaurantje. We bestelden 4 glazen water met lemon. Wij wachten totdat het water wijn werd hetgeen niet gebeurde. We hielden ons aan de afspraak tijdens het rijden geen alcohol. De dames zijn solidair. Na een autorit van meer dan 4 uur zijn we aangekomen in Pismo Beach. Zojuist gegeten in een typisch Amerikaans restaurant. Je weet wel twee banken en een tafel met in neonlicht in rood het woord OPEN boven je hoofd. Gaaf!

Marian R.E.

" Restaurant " is misschien een te groot woord, "cafetaria"
klinkt beter.

Joke

Goed zo! Enne wat een mooie foto's! Mam snapt nog niet zo goed dat jullie zo ver weg moeten, maar het zal wel goed zijn! Dus jullie hebben haar zegen!

diny en mama van Liempt

Wat leuk om jullie verhalen te lezen. Ik bel iedere dag ons mam (van Liempt) en lees haar voor wat jullie vertellen en probeer n beetje uit te leggen wat er op de foto,s staat. Vind ze hardstikke leuk. Jullie krijgen allemaal lieve groeten van haar. Goeie reis en we lezen mee.