Rondreis-VS.reismee.nl

Santa Barbara. $$$ yo man back to de sixties

Onderweg naar Los Angeles zijn we gestopt in Santa Barabara. Dit was de laatste pier voor Hans. Wel mooi maar een ijsje kost er $ 5,25. They like the color green!

Op het parkeerterrein stond een aardig hippie busje waarvan je, voor een donatie, foto's mocht maken. Back to the sixties man. De hippie (met een zeer zakelijk instinct) verklaarde de vele beeldjes op zijn bus. Bovenop de bus stond een beeld van Jezus zonder rechterarm. "I'm the right arm of Jesus man" verklaarde de hippie. Wij geloofden hem direct.

Door naar LA. Ons hotel ligt in China Town. De gelukscookies stonden al op de balie.

Morgen als super toeristen in de hop on hop off bus.

Blijf ons volgen!! We zitten op 75 hits per dag!! Alle reacties zijn welkom!!

Gerda

Hoi allemaal zo te horen gaat jullie reis voorspoedig. Wij zijn gisteren bij ma geweest ik had de iPad meegenomen en haar de verhalen en foto's laten zien. Daar was ze erg blij mee. Slaap lekker en morgen weer een fijne dag!!! XXX

Antonie Deelen

Jammer dat jullie verslagen zo kort zijn. We krijgen nu niet echt een beeld van jullie reis door dat fantastische land.

Joke

Super hoor! En ja de sixties waren heel bijzonder en leuk dat je er nu nog iets van mee kunt krijgen benieuwd wat LA jullie gaat brengen.

Astrid

Erg leuk om jullie verhalen te lezen! Nog veel plezier!

Annelie

Wat leuk om jullie verhalen en foto's te zien. En dat busje super om te zien dat zijn de leuke dingen. Als die ene foto jullie hotel was, ziet het er goed uit. Wil jullie even de groeten van Ma van Liempt doen. We houden haar op de hoogte. Rij voorzichtig en have fun.