Rondreis-VS.reismee.nl

Kookpunt bereikt!

Inmiddels hebben we de Westkust van Amerika verlaten en zijn we richting de woestijn vertrokken. Was het in Palm Springs al heet, inmiddels zijn we het kookpunt in Fahrenheit (100 degrees) al voorbij. Op weg naar het Nationalpark Joshua Tree. Op grote hoogte groeien hier de Joshua trees tussen de rotsformaties van rose lavagesteente. Grillige rotsen waar in allerlei gedaantes gezien kunnen worden zoals skull rock. Mooi om te zien dat de Joshua trees opeens ophouden en de bloeiende cactussen opdoemen om later plotseling plaats te maken voor grote cactussen zoals in het stripverhaal van Cocco Bill en Lucky Luck. Alles weids hier. Na een lange rit van meer dan zeven uur (606 kilometer) zijn we inmiddels aangekomen in Scottsdale, een wijk binnen Phoenix Arizona. Zojuist de herbevestiging gedaan van de helikoptervlucht voorzaterdag 19 september. Voor de volgers komende 2 dagen hebben we vermoedelijk geen internet ivm de omgeving van de Grand Canyon. De omgeving is indrukwekkend en bijna niet vast te leggen in film en foto. Je moet het zelf maar eens gaan bekijken.

Michelle

Geniet nog van jullie reis! Die helikoptervlucht is top!

Solange

Geniet van de komende dagen, volgens mij het hoogtepunt van jullie reis!

piet

Om na al jullie Amerikaanse verhalen ook een beetje in de sfeer te komen, waren wij gisteren bij een concert van Danny Schmidt en Carrie Elkin. Ja, die Amerikaantjes kunnen wel zingen hoor.,...

Marian R.E.

Grand Canyon moet je idd met eigen ogen gezien hebben.
Heel mooi, heel bijzonder.
Fijne tijd nog met viertjes.

Kim

Raar om te lezen, dat bij wijze van spreken bij jullie de Amerikaanse mussen van het dak vallen en wij gewoon een kano moeten kopen om van ons vakantiepark af te komen zoveel water is er gevallen. Ik loop al de hele week in mijn Uggs rond! Ja ja de herfst is langzaam aan zijn intrede aan het maken in het koude Nederland! Des te meer genieten daar! Ik kan me bijna niet voorstellen dat jullie morgen in een wereld wonder als de Grand Canion in een helikopter rond vliegen! Geniet er van lieverds! Liefs van mij n Cor

Annelie

Zo te lezen hebben jullie al veel mooie dingen gezien. Leuk om alles zo mee te krijgen. Lekker dat het daar mooie weer is hier frisjes en veel regen. Veel plezier morgen met de helikopter vlucht.dat wordt genieten. Groetjes aan iedereen.