Rondreis-VS.reismee.nl

Oh's en Ah's

Vertrokken vanuit Scottsdale op weg naar de Grand Canyon. We hebben besloten om via Oak Creek Canyon te rijden. Dit is een omweg van een uur. Maar het was zeer de moeite waard. Voor ons doemde de rode rotsblokformaties op. Alsof onze lieve heer zelf aan het boetseren was geweest. Zo mooi waren de kleuren en de vormen. In de auto klonken de oh's en ah's achter elkaar door. Door naar de ultieme road, Route 66. We zien de hele dag al motorrijders met een brede smile en vliegen tussen de tanden ons tegemoet rijden. We hebben de 66 gevonden maar vraag niet hoe. We hebben de foto van de route aanduiding en laten het daar bij. We hebben meer dan drie uur door de bossen gereden in afwachting van de Grand Canyon. We moeten nog geduld hebben tot morgen. Om 10.45 uur vliegen we met de helikopter door de Canyon. Lets have fun tomorrow.

Stefan en oma

Oma: heel fijn om te horen dat jullie zoveel meemaken en zelfs een helicopter vlucht gaan doen. Hier gaat alles perfect en ik ga nu boodschappen doen met Stefan. Heel veel groeten en liefs oma reuvers

Marian R.E.

Have a nice flight

annelie

Weer een geweldige rit gehad. En morgen veel vlieg plezier. Spannend. Zal een hele ervaring zijn.