Rondreis-VS.reismee.nl

Stil

Om 10.45 uur dan eindelijk opgestegen in de helikopter op weg naar de Grand Canyon, South Rim. In de Canyon stroomt al 1,8 miljoen jaar over 446 kilometer de Colorado rivier. De Canyon is 29 kilometer breed en 1,6 kilometer diep. We waren er stil van. Wat is de mens nietig tegenover dit natuurgeweld. Meer dan 30 minuten hebben we boven de Canyon gevlogen. Daarna over de Highway 64 langs de Canyon gereden en verschillende uitzichtpunten bezocht. Je kunt nog zovele foto's en filmopnamen maken maar je moet het echter zelf gezien hebben om de grootsheid van de Canyon te ervaren.
Inmiddels bekomen van de indrukken op weg naar Page / Lake Powel. Weidse vergezichten met af en toe een caravan. Je moet hier wel erg zelfvoorzienend zijn wil je hier overleven. Morgen op weg naar Bryce Canyon

Gerda

Geweldig dat jullie zo van de rondvlucht hebben genoten. Jullie hele reis is volgens mij tot nu toe een groot succes. Wel leuk om te lezen is dat jullie dezelfde route volgen als Frank en Marjolein. XXX

Antonie Deelen

Vergeet in Page niet naar The Horseshoe Bend te gaan. Heel mooi. Wel opletten daar, het is er diep!

Truus en Hubert

Geweldig om jullie reis zo te kunnen volgen.
Ben benieuwd naar de rest van jullie ervaringen daar.