Rondreis-VS.reismee.nl

Rollercoaster

Vandaag een dag van vele uitersten beleefd. We zijn al bijna veramerikaanst. Ontbijt bij Burger King wie had dat gedacht. Via Horseshoe Bend, waar we toeristen werkelijk halsbrekende toeren hebben zien uithalen voor het maken van een foto, naar Lower Antilope Canyon vertrokken. Wil de laatste Japanner het licht uitdoen! Zoveel Japanse toeristen waren er. Zaten we gisteren nog in de helicopter boven de Grand Canyon nu verdwenen we samen met onze Navajo gids onder de grond. Wat een indrukwekkende tocht door de grotten. Onze gids was in het bezit van een gitaar en speelde onderweg een aantal liedjes. Hij kende werkelijk iedere camera en stelde zonder aarzelen de juiste belichting in. Werkelijk schitterende foto's. Het wordt nog een hele opgave om uit de minimaal 100 foto's die we hebben gemaakt de mooiste te kIezen. Door naar Bryce waar het overdag nog 32 graden was en vannacht is het nog maar 4 graden. Aangekomen in Bryce blijkt er geen bar te zijn! We zitten kennelijk in een gebied waar op zondag geen alcohol wordt verkocht. Wat een verschil met onze vorige steden. In het restaurant van hotel werd wel een wijntje en een biertje geschonken maar de totaalprijs van het diner was de hoogste van onze huidige vakantie. Lang leve de creditcard.

piet

honderd mooie foto's gemaakt? alle honderd bewaren!!! met groet - piet

annelie

Wat een indrukwekkende foto's. die kleuren schitterend . En de helikoptervlucht was ook geweldig. Dan voel je je klein. Jullie komen ogen te kort.