Rondreis-VS.reismee.nl

Las Vegas here we come

Inmiddels zijn we 14 dagen onderweg. We hebben de kust al na 1 week achter ons gelaten en hebben vandaag in Zion National Park de Canyons afgesloten. We hebben de Canyons van alle kanten bekeken. Vanuit de lucht, wandelend vanuit de viewpoints, onder de grond en vandaag wandelend langs de Virgin River. Een rustig kabbelende rivier die bij regen snel kan veranderen in een kolkende rivier. De rotswanden zijn majestueus. We hebben een aantal bergbeklimmers gespot die de stijle wanden beklimmen. Ook deze Canyon is door erosie ontstaan. De teller van de foto's staat inmiddels op 1975. Het gebied was vroeger van de Paiute indianen. Het park is vernoemd naar de Mormoonse hemel "Zion". Was het in Bryce Canyon moeilijk om een flesje witte wijn te scoren. In het westernstadje Springdale waar we nu zitten is het eveneens onmogelijk. Via, via hebben we een liquorstore gevonden en twee flesjes Chardonney gekocht. In Amerika is het gebruikelijk om bij de prijs later de tax nog op te tellen. Iedere keer is het weer bingo. Over bingo gesproken, morgenvroeg rijden we naar Las Vegas. Vanuit Chinatown Los Angeles hebben we twee gelukskoekjes meegenomen met lucky numbers. Het kan dus niet fout gaan en we verdienen de vakantiereis terug.

Antonie Deelen

Boven Las Vegas ligt het Valley Of Fire State Park. Is een bezoekje ook zeker waard. Onder Vegas ligt de Hoover Dam, een indrukwekkend bouwwerk waar je een rondleiding kunt krijgen.

piet

1975 fotoos - we verheugen ons nu al op de dia-avond! (altijd lekker met zo'n Authentiek geïmporteerd Amerikaans wijntje erbij) succes in L.Vegas

Joke

Stel dat jullie in Las Vegas echt de hoofdprijs winnen gaan we dan een keertje allemaal samen dit avontuur beleven! Maar uhh heel veel geluk daar!

Annelie

Als jullie de hoofdprijs winnen, wel even bellen he. Ontvangen we jullie met champagne en kaviaar. Ma was erg blij met jullie belletje. Veel plezier in Vegas.

Gerda

Heel veel plezier en geluk in Las Vegas!!! Niet te veel vergokken hè????

Astrid

Succes in Las Vegas! Ik zal voor jullie duimen!