Rondreis-VS.reismee.nl

We're back no free Wifi in Las Vegas ( spuug duur)

Vertrokken vanuit Springsdale naar Las Vegas. Na een rit van 2 uur zagen we de contouren van Las Vegas. De Golden Nugget was al zichtbaar vanaf de snelweg. Bij de ingang van het hotel werden we al aangesproken door een medewerker van het hotel. Wilt u dat ik de auto parkeer? Wilt u dat ik de bagage uitlaadt? We zagen de rekening al oplopen. In het hotel moeten we het internet apart betalen hetgeen duur is. Een flesje water kost overigens 4 dollar. Nadatwe ons hadden opgefrist zijn we met de bus naar de Strip vertrokken! Wat een hitte ( 42 graden).De hotels op de Strip zijn way over the top. Alles is groot en overweldigend maar het belangrijkste onderdeel is en blijft het Casinogedeelte. We hebben genoten van de waterfonteinen bij het hotel Bellagio. We hebben ons de eerste dag verkeken op de afstand althans dat merkte we aan onze voeten. Na wat gegeten en gedronken te hebben nabij het reuzenrad zijn we teruggegaan naar Fremontstreet. Op Fremontstreet was het een grote happening. Straatartiesten waren in grote getale aanwezig. Het eerste wat we zagen toen we op Fremontstreet liepen, waren een jongere en een oudere man in een bijzondere zwemoutfit (zakophouder). In het casino werden de dollarsgretig besteed. Onze indruk is dat gokken een eenzame bezigheid is. De casino's zijn 7 x 24 open. We hebben ook de randverschijnselen van de gokomgeving gezien. Veel daklozen die om geld vragen.

piet

en waarom lezen we nix over de grote voorraad dollars die uit het bakje kwam stromen? met groet!